Інформація про оплату

Усі ваші замовлення одразу обробляють наші менеджери. Якщо ви вказали всі необхідні дані, ми автоматично підтверджуємо ваше замовлення, без дзвінка менеджера, і надсилаємо повідомлення з інформацією, що замовлення передано на склад і готується до відправки, тому очікуйте наступного повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортної накладної) вашої посилки, якщо ви обрали відділення Нової пошти чи Укрпошти.

У разі, якщо в замовленні бракує інформації – вам обов'язково зателефонує або напише наш менеджер для уточнення необхідних даних.

Статус замовлення можна перевірити в особистому кабінеті.

———————————————

УВАГА!

■ Після надходження на відділення Нової пошти, замовлення зберігається там три дні. Якщо клієнт протягом цього часу його не забирає, замовлення автоматично повертається на склад видавництва. Повторне надсилання замовлення можливе лише за умови сплати додаткової вартості кур’єрських послуг.

————————————————-

■ Як зробити замовлення на сайті «Дім Химер»:

  1. Виберіть товар на головній сторінці сайту, або на сторінці «КРАМНИЧКА» (якщо книга не додалася до кошика, його тимчасово немає в наявності. Про це є сповіщення на сторінці товару).
  2. Вкажіть кількість книжок і натисніть кнопку «Замовити».
  3. Відредагуйте замовлення та заповніть форму. Перевірте правильність заповнених даних та підтвердіть замовлення. За потреби напишіть додаткову інформацію у полі «примітка до замовлення (необов'язково)».
  4. Виберіть спосіб оплати (якщо це Liqpay - натисніть кнопку «Сплатити», якщо ні - виберіть інший спосіб оплати з доступних (наприклад «пряма оплата на картку»).

Наразі в нашій інтернет-крамниці є два варіанти оплати:

■ Оплата кредитною картою за допомогою платіжної системи LiqPay: Приват24, готівкою у терміналі, карткою будь-якого банку. Тарифи згідно правил установи, що надає послугу.

■ Пряма оплата будь-яким способом (перекази через банківські додатки і сайти, оплата через термінали, касу банку тощо) на картку Монобанк 5375 4141 1104 8871 (Hranetskiy-Stafiychuk Vladyslav) з урахуванням комісії, визначеної вашим банком чи способом оплати. Щоб підтвердити такий переказ, покупець повинен надіслати фото/скриншот платіжної квитанції у месенджер видавництва: https://www.facebook.com/chimeraspublisher/ або ж надіслати квитанцію на мейл видавництва: chimeraspublisher@gmail.com.

  1. Очікуйте сповіщення про ваше замовлення. Нагадуємо, що замовлення відправляється в перідод 2-10 робочих днів після оформлення. Щоб перевірити статус замовлення зателефонуйте або напишіть смс на номер: 098 355 69 91 або пошту: chimeraspublisher@gmail.com

————————————————-

■ При оформленні замовлення просимо звернути увагу:

— відправка здійснюється виключно по Україні

— відправка здійснюється Новою поштою та Укрпоштою

— вартість поштових послуг сплачує замовник при отриманні замовлення

— обробка і відправка замовлень відбувається протягом періоду від 2 до 10 робочих днів з моменту оформлення замовлення

 

■ Також існує опція самовивозу з нашого складу у Києві.

Замовлення можна забрати особисто за адресою: м. Київ, проспект Голосіївський 6 ст. метро «Деміївська», Колишній Снарядний Завод, будівля КиївГума, 3-й поверх, кімната 304.

Години видачі замовлень на умовах самовивозу: Середа, п’ятниця, субота: 11:00 – 14:00

УВАГА! Послуга самовивозу доступна за умов наявності оформленого замовлення та попередньо узгодженого часу за тел. +38(067)757-11-72 або поштою kyivgumabooks@gmail.com